Google

måndag 19 januari 2009

Till Salu!!


Nu har jag bytt till Lowrance LCX-112 pga av den nya motorn. Suzuki har inget motorinterface för ovanstående så därför tog jag beslutet att byta.
Enheterna är i mycket gott skick och säljes enligt nedan:
1: Garmin 292 Plotter med möjlighet att tillkoppla ekolodsmodul. I priset ingår extra Bygel (400 SEK) och extra strömförsörjning/kommunikationskabel (400SEK). Ett G2 kort som tar västkusten samt vänern och vättern ingår också (1600SEK). Allt är Svensksålt!
Pris: 5000 SEK
2: Garmin 340 Ekolod/Fishfinder med tillhörande 50/200kHz ekolodsgivare med fart och temp. I priset ingår en extra 50/200kHz ekolodsgivare med fart och temp (pris 2000SEK), en extra bygel (400SEK) samt en extra strömförsöjning/kommunikationskabel (400SEK). Allt är Svensksålt!
Pris: 5000SEK
Eftersom det finns dubbelt av allt så är dessa två enheter perfekta att ha på två båtar och kunna flytta enheterna emellan. Om någon är intresserad och vill ha båda enheterna så blir det ett paketpris om 9000 SEK alltså 1000 SEK rabatt på ett redan lågt pris då nypris är 17000SEK
Skicka ett mail om intresse finns så skickar jag tillbaka mitt mobilnummer eller ringer tillbaka.
//Daniel
daniel.spjut@fiskaied.se

1 kommentar:

TIM TRUTTA sa...

Hej behöver ett ekolod så jag undrar om det är kvar?
Kanske vill ha plottern oxå :=) mvh Tim
P.S har länkat din blogg ;)